Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Escriure per aprender. Aprendre per escriure

C12 - Número: 418 (octubre 15)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Montse Abril Barranco, Roberto Aliaga, Lluís Baella Ambròs, Eva Betbesé Mullet, Rafa Burgos Granados, Jordi Canelles Torres, M. Jesús Comellas Carbó, Eusebio Ramón Córdoba Medina, Equip Cuidem-nos, Grup IREF, Esperanza Lara Gutiérrez, Alfonso Mancheño Segarra, Eva Martínez Pardo, McGregor, Juli Palou Sangrà, Marta Pont Batalla, Redac., Sempere, Josep Serentill Rubio, Juan Carlos Tedesco, David Vilalta Murillo, J. Lino Barrio Valencia, Elisabet Bosch Vaillo, Anna - Prunera Serra, Josep Maria Puig Rovira, Laura Campo Cano, Maria S. Dauder, Montserrat Fons Esteve, Maria Puig Rovira, Luis Alfonso - Salvatella Plaza, Berta González Nario, Carmina Bosch Grau

Categories

Acoso moral (Bullying), Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge de l'escriptura, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Aprenentatge i servei, Assetjament moral (Bullying), Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Ciència, tecnologia i societat, Ciencia, tecnología y sociedad, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Creatividad, Creativitat, Deberes escolares, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Deures escolars, Didáctica de las competencias, Didàctica de les competències, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Educació afectiva emocional, Educación afectiva emocional, Educadores externos, Educadors externs, Escola inclusiva, Escriptura, Escritura, Escuela inclusiva, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, export, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Gestió de l'aula, Gestió de recursos humans, Gestión de recursos humanos, Gestión del aula, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Lectura, Lengua y construcción del conocimiento, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Llengua i construcció del coneixement, Motivació, Motivación, Poesia, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Principios metodológicos, Principis metodològics, Qualitat educativa, Roles del profesorado, Rols del professorat, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías)