Escriure, escriure'm

C12 - Número: 449 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Asociación Convives, Marta Ballvé Martró, Núria Borràs Rovira, Mònica Carrasco Serracanta, María Amparo Devis Herraiz, Juan Jesús Domínguez Romero, Equip Cuidem-nos, Anna Galdon Pruna, Carmen González-Aragón, Grupo IREF, Antonio Alberto Márquez Ordóñez, Andrea Miralda-Banda, Jordi Parés Parral, Mireia Pérez Peitx, Katherine Ruiz Barona, Dino Salinas, Susana Sánchez Rodríguez, Mario Santamaría Baños, Josep Serentill Rubio, Luis Torrego Egido, Jesús Viñas i Cirera, Olga Armengol Pastallé, Juli Palou Sangrà, Montserrat Fons Esteve, Loida Perich Vidal, Josep Iu Cortés, Marta Masoliver i Brutau, Carmina Pinya i Salomó

Categories

Actividades literarias, Activitats literaries, AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres, AICLE/Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge de l'escriptura, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Autoestima, Avaluació de resultats terminals, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Conciliación vida laboral/escuela, Convivència, Coordinació d'intercentres, Coordinación de intercentros, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Educació per a la convivència, Educació per a la pau, Educación para la convivencia, Educación para la paz, Escola pública, Escuela pública, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Evaluación de resultados terminales, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Función social de la enseñanza, Funcionalidad, Funcionalitat, Gènere i educació, Género y educación, Gestió de recursos humans, Gestión de recursos humanos, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Identidad y autonomía personal, Identitat i autonomia personal, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Lengua y construcción del conocimiento, Libros de texto, Literatura infantil/juvenil, Llengua i construcció del coneixement, Llibres de text, Manualidades, Manualitats, Motivació, Motivación, Organización y participación de las familias, Participació, Participación, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Planificació estratègica i operativa, Planificación estratégica y operativa, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Qualitat educativa, Roles del profesorado, Rols del professorat, Técnicas de la expresión visual y plástica, Técnicas Freinet, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Tècniques Freinet, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús d'Internet, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Ús dels telèfons móbils, Uso de Internet, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los teléfonos móviles, Uso del cine, Conciliació vida laboral/escola, export, Funció social de l'ensenyament, Organització i participació de les famílies