Escoles compromeses amb el món

C12 - Número: 464 (març 20)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Juguem?

Etimològicament la paraula joc ve del llatí iocus, que significa ‘diversió, esbarjo, broma, passatemps’. El joc és una activitat mitjançant la qual l’ésser humà aprèn a relacionar-se amb el seu àmbit familiar, material, social i cultural.

Personalització del contingut

Autors

Josep Miquel Alegret Tejero, Gonzalo Blaya Boronat, Beatriz Cerdán Supervía, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, Grup IREF, Inma Lopez Primo, Joana Moreno Millán, Lucía Paulo, Marta Perich Pallaruelo, Birginia Pozo González, Coral Regí Rodríguez, Mireia Roca Sala, Joan Turu Sánchez, María Cristina Vega Morán, Rubén Barajas Ibáñez, Joan Bonals Picas, Elisabet Colomà Costa, Marta Contreras Rama, Teresa Franquesa Codinach, Ariadna López Margall, Isabel Morales Garcia, Cristina Simarro Rodríguez, Oriol Bosch Esquinas, Maria Alba Casellas Puig, Montse Farell Pastor, Júlia Font Sentís, Anna Nadal Farreras, Llorenç Planes Casals, Javier Rueda Martínez, Marta Vilar Recasens, Irene Macedo Rodríguez, Benjamí Moliné Fusalba, Marta Isabel Muttoni, Anna Sarrà Alabert, Gina Soler Carrió, Begoña Vendrell Simón, Miriam Miras Serrano

Categories

Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje de la lectura, Aprenentarge de la lectura, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunidad educativa, Conte, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Cuento, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didàctica de l'història de l'art, Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didáctica de la historia del arte, Didáctica de las competencias, Didàctica de les competències, Educació medioambiental, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació social/Acció comunitària, Educación medioambiental, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación social/Acción comunitaria, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Equidad, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estrategias de lectura, Estratègies d'EA/Estratègies internes, Estratègies d'escriptura, Estratègies de lectura, Expresión escrita/composición/redacción, Expresión y compresión oral, Expressió escrita/composició/redacció, Expressió i comprenssió oral, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Flipped Classroom, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Investigació educativa, Investigación educativa, Joc i experimentació, Juego y experimentación, Medios audiovisuales y las TIC, Memòria històrica, Metacognición, Mètodes globalitzats, Métodos globalizados, Mitjans audiovisuals i les TIC, Neurociencias/neuroeducación, Nouvinguts/immigració, Participació, Participación, Patios, Patis, Producció audiovisual, Producción audiovisual, Projectes de treball, Projectes estratègics, Proyectos de trabajo, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Recién llegados/inmigración, Relatos de vivencias personales, Resolució de conflictes / mediació, Resolución de conflictos / mediación, Técnicas Freinet, Tècniques Freinet, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús del video / DVD, Uso del vídeo / DVD, Comunitat educativa, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Equitat, export, Metacognició, Neurociències/neuroeducació, Relats de vivències personals