Ensenyament del model Sol-Terra d'infantil a primària

C12 - Número: 450 (novembre 18)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Asociación Convives, Roser Boix Tomas, Marta Burguet Arfelis, Jaume Centelles Pastor, Digna Couso Lagarón, Sofia de la Dueña Marsellá, Equip Cuidem-nos, Juan Fernández Platero, Anna Galdon Pruna, José Blas García Pérez, Grup IREF, Anna Maria Hidalgo Guardia, Eduard Masdeu Yélamos, Iñaki Monge Ganuzas, Berta Oliván Lafuente, Albert Quintana Oliver, Salomé Recio Caride, Joaquim Reyes Martorell, Dino Salinas, Víctor Saura, Mariona Trabal Mitjans, Cinta Vidal Altadill, Edelmira Badillo Jiménez, Rubén Limiñana Morcillo, Mauricio Rayo López, Cristian López Figuera, María Asunción Menargues Marcilla, Marina Arcos, Conxita Márquez Bargalló, Sergio Rosa Cintas, Núria Martínez, Carolina Nicolás Castellano, Juan Francisco Álvarez Herrero, Manuel Navarro Pastor, Joaquin Martínez Torregrosa

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Actividades literarias, Activitats literaries, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Altas capacidades, Altes capacitats, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Asesoría a centros, Assessorament a centres, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Audició, Audición, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Comedores escolares, Competència digital i tractament de la informació, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Convivència, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Cos humà. Anatomia, Cuerpo humano. Anatomía, Derechos humanos, Didàctica de l'economia, Didáctica de la economía, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Diversidad social/cultural, Diversitat social/cultural, Drets humans, Educació afectiva / sexual, Educació afectiva emocional, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per al desenvolupament, Educación afectiva / sexual, Educación afectiva emocional, Educación para el desarrollo, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Empatia, Equidad, Equitat, export, Expresión corporal, Expressió corporal, Família i educació, Familia y educación, Figuras relevantes, Figures rellevants, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Grupos de investigación, Grups de recerca, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Literatura infantil/juvenil, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Menjadors escolars, Motivació, Motivación, Personal directiu, Personal directivo, Prehistòria, Principios metodológicos, Principis metodològics, Qualitat educativa, Secuencias formativas y didácticas, Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts, Selección, secuenciación y temporalización de los contenidos, Seqüències formatives i didàctiques, Técnicas Freinet, Tècniques Freinet, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de les TIC (tecnologies), Ús dels videojocs, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los videojuegos