Emprendre a l´escola rural

C12 - Número: 389 (novembre 12)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Emprendre per aprendre

L'experiència que volem compartir ha crescut a l'escola Arrels, un centre d'educació infantil i primària d'àmbit rural situat a la localitat dels Alamús i que pertany a la ZER L'Horta de Lleida. És una escola d'uns quaranta alumnes, distribuïts en quatre grups, que té un equip estable de quatre mestres tutors, a més dels especialistes itinerants de la ZER.

Personalització del contingut

Autors

Lola Abelló Planas, M. Pilar Adrià Casans, Salomé Adroher Biosca, Núria Alay, Lucía Álvarez García, Jordi Arnal Carrillo, Manuela Benéitez Rodríguez, Eloína Bermúdez Maté, Laura Bertrán Peiró, Carme Boo Cadenas, Teresa Calveras i Barniol, Gregorio Casamayor Pérez, Jaume Centelles Pastor, Claustre de l'Escola Arrels, Francesc Codina Valls, Comissió de biblioteca del CEIP, Maita Cordero Ayuso, Josep Cortés Bes, Equip del projecte Cultura, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Lourdes García Guillamón, Mireia Garcia Peruga, Jordi García Sempere, Isabel Graells Alemany, Grup de coordinació de llengües, Dolors Marín Ferrer, Imma Marin Santiago, Eva Martínez Pardo, Paula Mateu Miralles, McGregor, M. Mercè Mitjans Molinos, Xavier Moruno Rico, Eusebi Noguera Rico, Juan Ocón González, Dolors Olivas Rodríguez, Aida Paredes Bernal, M. Ángeles Pérez Fernández, Pilar Quera Colomina, Redac., Chema Sánchez Alcón, M. Carme Sanz Larrey, Sempere, Ignasi Soler Cabestany, Mercè Subirachs Ferrer, Eduard Trepat Deltell, José Antonio Tur, Maria Urmeneta Sanromà, Eduard Vinyamata Camp, Gemma Vives, M. José Yeste Oriola, Blanca Mata Serrat

Categories

Alteraciones y trastornos alimentarios, Alteracions i trastorns alimentaris, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Autonomía e iniciativa personal, Biblioteca/mediateca, Ciència, tecnologia i societat, Ciencia, tecnología y sociedad, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència digital i tractament de la informació, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Conciliació vida laboral/escola, Conciliación vida laboral/escuela, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Convivència, Coordinació d'intercentres, Coordinación de intercentros, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Didàctica del coneixement del medi, Didáctica del conocimiento del medio, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació familiar, Educación familiar, Empatia, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escriptura, Escritura, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Espacios abiertos, Espais oberts, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Fonts orals, Fuentes orales, Funcionalidad, Funcionalitat, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Hort escolar, Huerto escolar, Internet, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Museos, Museus, Organització dels horaris escolars. Calendaris, Organización de los horarios escolares. Calendarios, Portafolios / Carpeta de aprendizaje, Portafolis / Carpeta d'aprenentatge, Prehistòria, Projectes de treball, Projectes educatius municipals, Proyectos de trabajo, Proyectos educativos municipales, Situaciones críticas familiares, Situacions crítiques familiars, Teatre, Teatro, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat