Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Emprendre a l´escola rural

C12 - Número: 389 (novembre 12)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Lola Abelló Planas, M. Pilar Adrià Casans, Salomé Adroher Biosca, Núria Alay, Lucía Álvarez García, Jordi Arnal Carrillo, Manuela Benéitez Rodríguez, Eloína Bermúdez Maté, Laura Bertrán Peiró, Carme Boo Cadenas, Teresa Calveras i Barniol, Gregorio Casamayor Pérez, Jaume Centelles Pastor, Claustre de l'Escola Arrels, Francesc Codina Valls, Comissió de biblioteca del CEIP, Maita Cordero Ayuso, Josep Cortés Bes, Equip del projecte Cultura, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Lourdes García Guillamón, Mireia Garcia Peruga, Jordi García Sempere, Isabel Graells Alemany, Grup de coordinació de llengües, Dolors Marín Ferrer, Imma Marin Santiago, Eva Martínez Pardo, Paula Mateu Miralles, McGregor, M. Mercè Mitjans Molinos, Xavier Moruno Rico, Eusebi Noguera Rico, Juan Ocón González, Dolors Olivas Rodríguez, Aida Paredes Bernal, M. Ángeles Pérez Fernández, Pilar Quera Colomina, Redac., Chema Sánchez Alcón, M. Carme Sanz Larrey, Sempere, Ignasi Soler Cabestany, Mercè Subirachs Ferrer, Eduard Trepat Deltell, José Antonio Tur, Maria Urmeneta Sanromà, Eduard Vinyamata Camp, Gemma Vives, M. José Yeste Oriola, Blanca Mata Serrat

Categories

Alteraciones y trastornos alimentarios, Alteracions i trastorns alimentaris, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Autonomía e iniciativa personal, Biblioteca/mediateca, Ciència, tecnologia i societat, Ciencia, tecnología y sociedad, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència digital i tractament de la informació, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Conciliació vida laboral/escola, Conciliación vida laboral/escuela, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Convivència, Coordinació d'intercentres, Coordinación de intercentros, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Didàctica del coneixement del medi, Didáctica del conocimiento del medio, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Educació familiar, Educación familiar, Empatia, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escriptura, Escritura, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Espacios abiertos, Espais oberts, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Fonts orals, Fuentes orales, Funcionalidad, Funcionalitat, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Hort escolar, Huerto escolar, Internet, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Museos, Museus, Organització dels horaris escolars. Calendaris, Organización de los horarios escolares. Calendarios, Portafolios / Carpeta de aprendizaje, Portafolis / Carpeta d'aprenentatge, Prehistòria, Projectes de treball, Projectes educatius municipals, Proyectos de trabajo, Proyectos educativos municipales, Situaciones críticas familiares, Situacions crítiques familiars, Teatre, Teatro, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat