Educació física inclusiva

C12 - Número: 461 (novembre 19)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

L´interès superior de l´infant

Article 3 de la Convenció sobre els Drets dels Infants (1989): 1. En totes les mesures concernents als infants que prenguin les institucions públiques o privades de benestar social, els tribunals, les autoritats administratives o els òrgans legislatius, una consideració primordial a la qual s’atendrà serà l’interès superior de l’infant.

Personalització del contingut

Autors

Marta Albiol Avila, Higinio Francisco Arribas Cubero, Leticia Barbadillo Vázquez, Tate Bonany Jané, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Equip directiu ZER Baridà-Batllia, Rosa Maria Forner Calpe, Teresa Franquesa Codinach, Maite Fuentes Torra, Grup IREF, M. del Mar Hernáez Olea, Sara Carmen Jiménez Vicente, Silvia Librada Flores, Paola Ritacco, Amaia Ruiz Marcolain, Bernardino Salinas Fernández, Dino Salinas, Mariona Trabal Mitjans, Maria Urmeneta Sanromà, Núria Vouillamoz Pajaro, Juan Expósito Bautista, Llorenç Planes Casals, Mercedes Ríos Hernández, Miguel Ángel Torralba Jordán, Marta Vilar Recasens, Florinda María Alonso Peralo, Joan Bonals Picas, Laura Tomàs Canalís, Benjamí Moliné Fusalba, Albert Tribó Alonso, Neus Carol Gres

Categories

Abús sexual, Abuso sexual, Acció tutorial, Acción tutorial, Agenda 21, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje y desarrollo motores, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge i desenvolupament motors, Aprenentatge i servei, Asamblea, Assemblea, Atenció a la diversitat i NEE, Atenció a les famílies, Atención a la diversidad y NEE, Atención a las familias, Autoavaluació de l'alumnat, Autoevaluación del alumnado, Avaluació de la formació permanent, Avaluacions sobre les metodologies didàctiques aplicades, Biblioteca/mediateca, Coavaluació, Coevaluación, Competència digital i tractament de la informació, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Convivència, Deporte, Deporte escolar, Derechos humanos, Desarrollo personal, Desenvolupament personal, Dibuix, Dibujo, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didàctica de l'expressió corporal i de l'educació física, Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didáctica de la expresión corporal y de la educación física, Didáctica de la lengua catalana, Didàctica de la llengua catalana, Drets humans, Edifici escolar/espais escolars, Edificio escolar/espacios escolares, Educació afectiva emocional, Educació ètica, Educació medioambiental, Educació per a la convivència, Educació per a la pau, Educación afectiva emocional, Educación ética, Educación medioambiental, Educación para la convivencia, Educación para la paz, Equidad, Equitat, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Escuelas sostenibles, Esport, Esport escolar, Estrategias de escritura, Estrategias de la educación física, Estratègies d'escriptura, Estratègies de l'educació física, Evaluación de la formación permanente, Evaluaciones sobre las metodologías didácticas apliacadas, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Gènere i educació, Género y educación, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Immersió lingüística, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Inmersión lingüística, Jocs d'educació física, Jocs sensorials, Juegos de educación física, Juegos sensoriales, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, PEC, Projecte curricular de centre, Proyecto curricular de centro, Recursos multimedia, Redes de atención a la infancia, Relatos de vivencias personales, Relats de vivències personals, Talleres de escritura, Tallers d'escriptura, Trabajo en equipo del profesorado, Transdisciplinariedad, Transdisciplinarietat, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Xarxes d'atenció a la infància