Diversitat i perspectiva de gènere

C12 - Número: 499 (maig 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,48 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Fer el cim: De la vivenciació a la generalització matemàtica

El fet de moure’ns en un món d’abstracció simbòlica, tret diferencial de l’univers matemàtic, provoca que el seu aprenentatge sigui més complicat i difícil d’adquirir que en el cas d’altres sabers. Cercar-ne la connexió amb la vida i la realitat esdevé molt més imprescindible. L’adquisició de la capacitat de generalitzar és gradual i en cada nivell hi trobem el repte específic per conquerir-ne el grau evolutiu que li correspon.

Personalització del contingut

Autors

Vania Borbar Valenzuela, Josep Callís Franco, Mònica Carrasco Serracanta, Carlos Colom Miralles, Equip Cuidem-nos, Aloña Erauskin Barandiaran, Mariona Garriga de Ahumada, Mikel Juaristi Izagirre, Laura Lladós Alonso, Esther Luna González, Eva Morell Farrús, Lur Olabarri Etxebarria, Úrsula Olmo Rovira, Dorleta Pérez Gorroñogoitia, Birginia Pozo González, Ane Sánchez Ainzúa, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Sílvia Camps Orfila, Azahara Casanova Pistón, Teresa Franquesa Codinach, Marta Gual Oliva, Ricard Huerta Ramón, Antonio José Morales Hernández, Jordi Gimeno Delgado, Paula Jardón Giner, Mónica Martínez Domínguez, Ingrid Mulà Pons de Vall, Marta Vilar Recasens, Dormitilia Viñas, Fàtima Dalmau Pòrtuelas, Equipo docente de 5.º y 6.º de Educación Primaria, Susana Lamiel, Daniel Salinas, José Luís Lalueza Sazatornil

Paraules clau del producte

revista