Dinamitzar equips des de la direcció de centres

C12 - Número: 482 (octubre 21)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Taules de programació: Escape room: Atrapades en la història

En aquesta proposta1 coneixerem dones il·lustres en diferents camps professionals amb el propòsit de crear experiències educatives des dels principis de l’educació en igualtat. La proposta de treball es va dur a terme des d’un escape room en què les meves criatures es van trobar, de sobte, atrapades en la història i la seva única opció per tornar al present consistia a destapar-ne una part.

Personalització del contingut

Autors

Marta Albaladejo Mur, Antonio Bolívar Botia, Albert Díez Vañó, Equip Cuidem-nos, Rosa Maria Forner Calpe, Marta González de Eiris Martín, Antonio Alberto Márquez Ordóñez, Maria Jesus Martín García, Ana Merino Aguilar, Núria Obiols Suari, Jorge Quintín Calle, Cristina Segovia Barberán, Mariona Trabal Mitjans, Joan Turu Sánchez, Arnau Careta Plans, M. Dolors Coromina Serra, Teresa Franquesa Codinach, José Luis Lupiáñez Gómez, Antonio José Morales Hernández, Javier Onrubia Goñi, José Luis Parejo, Mariana Solari Maccabelli, Neus Ballesteros Ventura, Dafne García Durá, Andrea Giráldez Hayes, José Ramón Lago Martínez, Anna Oliveras Rovira, María Ángeles Rojas Capilla, Marta Vilar Recasens, María Isabel Vizquerra, Carlos Caurín Alonso, María Victoria Colmenero Mínguez, Anna Engel Rocamora

Categories

Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Biblioteca/mediateca, Coeducació, Coeducación, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Contes i literatura infantil, Coordinació equip docent, Coordinación equipo docente, Corresponsabilidad, Cuentos y literatura infantil, Deporte, Desarrollo emocional, Desarrollo personal, Desarrollo profesional, Desenvolupament emocional, Desenvolupament personal, Desenvolupament professional, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didáctica de las lenguas extranjeras, Didàctica de les llengües estrangeres, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Educació especial, Educació medioambiental, Educació per a la sostenibilitat, Educación especial, Educación medioambiental, Educación para la sostenibilidad, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Equip de professorat, Equipo de profesorado, Escoles sostenibles, Escuelas sostenibles, Espacios familiares, Esport, Evidencias, Figuras relevantes, Finalidades de la educación, Formació i desenvolupament del professorat, Formación y desarrollo del profesorado, Gènere i educació, Género y educación, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Model de família, Modelos de familia, Personal suplent, Personal suplente, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Recursos econòmic/financers, Recursos económicos/financieros, Resiliència, STEM - STEAM, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús de la robòtica, Ús de les TIC (tecnologies), Ús dels videojocs, Uso de la robótica, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los videojuegos, Vinculos relacionales/Apego, Corresponsabilitat, Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Espais familiars, export, Figures rellevants, Finalitats de l'educació, Vincles relacionals/Aferrament

Paraules clau del producte