Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Diario de aprendizaje en el IES

GRAÓ 12-18: Tu espacio de referencia en Educación Secundaria

ISBN / EAN : 2938-7876

Resum

L’article presenta l’activitat d’avaluació que es desenvolupa a final de curs a l’IES Fuente Fresnedo de Laredo després de diversos projectes que impliquen una avaluació inclusiva i competencial en els diferents nivells d’ESO i de cicles formatius de grau mitjà i superior, tot explicat en primera persona per una docent a manera de diari d’aprenentatge.

Personalització del contingut

Autores

Equipo promotor de evaluación inclusiva, Mónica García Celaá, David Alcázar Porcar, Montserrat Jiménez Canelada, Ana Belén Lasheras Peña, Alejandra Mella Casar, Cristina Robles Herrero