Convivència i aprenentatge cooperatiu

C12 - Número: 441 (gener 18)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

 Projecte Canvia el xip

El present treball pretén narrar una experiència desenvolupada al col·legi Juan de Goyeneche. Es tracta de la implantació d’un projecte de resolució de conflictes que cerca un canvi de mentalitat en la manera d’actuar del professorat, tot proporcionant un recurs més en la manera d’expressar-se i de procedir de l’alumnat davant de qualsevol problema que se li plantegi.

 

Personalització del contingut

Autors

Javier Arias Bonel, Isabel Ariño Laviña, Anna Carballo Márquez, C.E.I.P. CARLOS CANO, Mònica Carrasco Serracanta, Àlex Cosials, Sonia María de la Torre Pérez, Irene de Puig Olivé, Raúl Diego Obregón, Coral Elizondo Carmona, Equip Cuidem-nos, Mikel Etxarri Sarasola, Raquel Fernández Cardona, Alberto Franco Fernández, Anna Galdon Pruna, Grup IREF, Jordi Parés Parral, Guillem Riba Gauxachs, Dino Salinas, Josep Serentill Rubio, Albert Vidal Tardà, Pello Agirrezabal Oiarbide, Aurora Merina Cortés, Juan Carlos Torrego Seijo, Txaro Etxeberria Zubeldia, M. del Carmen Majuelo Rueda, Mercedes Lorena Pedrajas López

Categories

Actividades literarias, Activitats literaries, AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres, AICLE/Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Asertividad, Assertivitat, Avaluació de centres, Avaluació dels processos d'aprenentatge, Avaluació formativa o reguladora, Biblioteca/mediateca, Càlcul, Cálculo, Calidad educativa, Ciudades y pueblos educadores, Ciutats i pobles educadors, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Conte, Contes i literatura infantil, Convivència, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Educació afectiva emocional, Educació ètica, Educació medioambiental, Educació moral, Educación afectiva emocional, Educación ética, Educación medioambiental, Educación moral, Emociones, Emocions, Empatia, Equidad, Equitat, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Espacios virtuales de profesionalización, Espais virtuals de professionalització, Evaluación de centros, Evaluación de los procesos de aprendizaje, Evaluación formativa o reguladora, export, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Habilidades sociales, Habilitats socials, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Indicadores de innovación, Indicadors d'innovació, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Jocs matemàtics, Juegos matemáticos, Lengua, escuela y sociedad, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura catalana, Literatura infantil catalana, Llengua, escola i societat, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Memòria històrica, Motivació, Motivación, Neurociencias/neuroeducación, Neurociències/neuroeducació, Participació, Participación, Pla de convivència, Plan de convivencia, Planes de mediación, Plans de mediació, Portafolios / Carpeta de aprendizaje, Portafolis / Carpeta d'aprenentatge, Projectes de treball, Projectes estratègics, Proposta de millora, Propuesta de mejora, Proyectos de trabajo, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Resolució de conflictes, Resolución de conflictos, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús dels telèfons móbils, Uso de los teléfonos móviles