Comunicació de la ciència

C12 - Número: 433 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Mirades impertinents

En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples i en tot cas espontanis i reals, que permeten que ens adonem de la capacitat reflexiva dels nostres nens i nenes si els oferim l’oportunitat d’expressar-se.

Personalització del contingut

Autors

José Luis Azagra Cruces, Anna Maria Barrera Puig, Mar Benegas, Jordi Canelles Torres, Isabel Carrillo Flores, Carme Cuberes Mallol, Equip Cuidem-nos, Montserrat Girbau Pous, Julie Greer, Grup IREF, Gemma Jarque Domingo, Francisco Luna Arcos, Lourdes Martí Soler, Josep M. Mora Verdeny, Maria José Peroy Ribes, Joaquím Ríos Romero, Dino Salinas, Anna Torres Vázquez, Maria Pilar Borràs Campins, Jordi Martí Feixas, Blanca Puig Mauriz, Miriam Segura Meix, Mercè Viñas Soler, Arnau Amat Vinyoles, Alicia de la Casa Val, Maria Evagorou, Carme Julià Ferré, Maria Victòria Sabater Malondra, Equip docent de l'Escola Les Eres, Maria Martina Socías Vich

Categories

Actividades literarias, Activitats literaries, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Aulas de acogida, Aules d'acollida, Autonomía e iniciativa personal, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Ciència, tecnologia i societat, Ciencia, tecnología y sociedad, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Color, Competència digital i tractament de la informació, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Competència matemàtica, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació i expressió, Comunicación y expresión, Conte, Convivència, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Cuento, Derechos humanos, Desarrollo personal, Desarrollo profesional, Desenvolupament personal, Desenvolupament professional, Dibuix, Dibujo, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Diversidad psíquica y cognitiva, Diversidad social/cultural, Diversitat psíquica i cognitiva, Diversitat social/cultural, Drets humans, Educació lenta, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educación lenta, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Espacios virtuales de profesionalización, Espais virtuals de professionalització, export, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Gènere i educació, Género y educación, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Informàtica, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Literatura infantil/juvenil, Material manipulatiu, Material manipulativo, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Nouvinguts/immigració, Pintura, Planes de acogida, Planificació estratègica i operativa, Planificación estratégica y operativa, Plans d'acullida, Poesia, Política educativa, Projectes de treball, Projectes estratègics, Proyectos de trabajo, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Recién llegados/inmigración, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Roles del profesorado, Rols del professorat, Serveis i equips de suport, Servicios y equipos de apoyo, Sociologia de l'educació, Sociología de la educación, Talleres, Tallers, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de l'equip de laboratori, Ús de les TIC (tecnologies), Ús dels videojocs, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los videojuegos, Uso del equipo de laboratorio, Vinculació afectiva, Vinculación afectiva