Acció tutorial

C12 - Número: 452 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Maria Alba Ambròs Pallarès, Tomàs Camacho Molina, Jaume Centelles Pastor, Josefa Díaz Villaverde, Equip Cuidem-nos, Anna Galdon Pruna, Maribí Gorosmendi Lazkano, Grup IREF, Juan Enrique Larrañaga Mitxelena, Antonio Alberto Márquez Ordóñez, Catalina Navarro Guillermo, Birginia Pozo González, Guillem Riba Gauxachs, Pere Rodríguez Estarellas, Dino Salinas, Jordi Ventura Soler, Bianca Almeida, Mireia Artés Juvanteny, Daniel Cebrián Robles, Monika Majarenas Velázquez, Loira Manzani, Ana Castiblanque López, Susana Fernández Ezeiza, Emilio Martín González, Carlos Ordóñez Ferrer, Natalia Quero Torres, Paulo Silva, Marina Pinto, Verònica Piñero Pacheco

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Actividades en la naturaleza, Activitats en la natura, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Atenció a la diversitat, Atenció a les famílies, Atención a la diversidad, Atención a las familias, Avaluació criterial, Biblioteca/mediateca, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Contaminació, Contaminación, Convivència, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Deberes escolares, Deures escolars, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Diversidad sociocultural y personal, Diversitat sociocultural i personal, Educació afectiva emocional, Educació ètica, Educació medioambiental, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la sostenibilitat, Educación afectiva emocional, Educación ética, Educación medioambiental, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la sostenibilidad, Empatia, Equidad, Equitat, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Evaluación criterial, export, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Familia i diversitat, Familia y diversidad, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Gènere i educació, Género y educación, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Influencia de los medios de comunicación, Influència dels mitjans de comunicació, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Intervenció en situacions de risc, Intervención en situaciones de riesgo, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura catalana, Literatura infantil catalana, Literatura infantil/juvenil, Matriculació, Matriculación, Orientació i tutoria. General, Orientación y tutoría. General, Participació, Participación, Planes educativos de entorno, Plans educatius d'entorn (PEE), Técnicas de la expresión visual y plástica, Técnicas Freinet, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Tècniques Freinet, Trabajo en equipo del profesorado, Transversalidad, Transversalitat, Treball en equip del professorat, Ús de la robòtica, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Ús dels telèfons móbils, Uso de la robótica, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los teléfonos móviles, Uso del cine