Com podem ser més amics?
El present treball sintetitza una experiència de participació desenvolupada en un centre docent per part de l’alumnat del darrer c...
666. Petits canvis
En el present article, s’hi relata l’experiència d’una colla de professores. L’autor, assessor de formació, juga...
Va de… L’acollida a les famílies
Ruta literària sobre Màrius Torres
Aquest article presenta l’experiència d’una ruta literària que tenia com a eix vertebrador el poeta Màrius Torres. El...
Alumnat bascoparlant plurilingüe
De la mà de l’associació Sortzen, s’ha posat en marxa la proposta d’Euskararen Kontseilua als centres docents al...
Els deures escolars
La CEAPA recull, des de fa temps, les queixes dels pares i mares sobre els problemes i tensions que aporten els deures escolars a casa. H...
GUIXdos, núm. 150: El públic aixeca el teló.
Són moltes les escoles que, en un moment o altre del curs, programen una sortida al teatre. És per això que ens ha semblat que podria ...
La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...