Por qué las cosas son como son: lo más grande y lo más pequeño
En aquest capítol s’exposen algunes qüestions que tenen a veure amb la forma i la mida dels objectes que ens envolten, abordant-les ...
El centro escolar como escuela de ciudadanía
Ser fill únic, ser filla única
La Montse està preocupada. Està pendent del seu fill de vuit anys i de les dificultats d'aprenentatge que pateix. Fins aquí tot normal...
Los capicúas y otros números especiales
Al capítol següent es tracten uns nombres amb una certa peculiaritat: els nombres capicua, fent referència a les seves caracter&iac...
Les persones que aprenen s’autoregulenCom més aviat es treballi l’autoregulació, millor...
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...
Stephen Ball: ¿Educar o medir? «La educación orientada a pruebas externas limita el desarrollo...
Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
Cantidades enormes e insignificantes
Tot sovint, en la nostra vida quotidiana, sentim a parlar de quantitats altíssimes: anys llum, si ens referim a l’espai, o milions d&rsqu...