LLIBRESTROBADESCONVOCATÒRIES
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Un passeig matemàtic per l’escola
En aquest article, s'hi presenta una experiència realitzada amb alumnes de segon de cicle inicial de primària en què s'han aprofitat d...
Mercedes Irles. “La senyoreta” ha fet 100 anys
«Pero si yo soy muy antigua!», diu Mercedes Irles, nascuda a Sevilla fa ni més ni menys que 100 anys. Un segle de vida dóna per expli...
Gestión y evaluación de un proyecto multidisciplinar sobre el estudio e impacto de la pandemia...
Gestión y evaluación de un proyecto multidisciplinar sobre el estudio e impacto de la pandemia Susana Vásquez Ferran Balat Navarrete Gu...
CONTES
Puça busca gos MABBIT, W.; REED, N. (il.) Edelvives, 2021 Qui no vol ser lliure i buscar un altre lloc on viure? Lliure per conèixer altr...
Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...
L’educació com a restauració
Utilitzaré la metàfora de la restauració, que diferencia entre la cuina i el menjador i ens permet entendre una mica millor aquest esc...
La formación continua a través del trabajo colaborativo entre profesores de diferentes áreas...
La formación continua a través del trabajo colaborativo entre profesores de diferentes áreas AA.VV. La formación continua del prof...