Instal·lacions: ponts que connecten aquí i allà
Amb la intenció de transformar les nostres escoles en llocs de trobada on la creativitat, la construcció de sentit, la imaginació...
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Automatizar las tablas de multiplicar
Automatizar las tablas de multiplicar Un propósito que va más allá de 3.o de primaria Albert Vilalta Riera Cecilia Calvo Pesce Eudald C...
Instal·lacions: espais de joc, espais de vida
Aquest article narra dues experiències de propostes d’instal·lacions que afavoreixen l’aparició dels jocs presimb&ogr...
Luis Alberto Branda. Bevent de les fonts de l’ABP
L'aprenentatge basat en problemes (ABP) és un dels mètodes que ha gaudit de més arrelament en educació superior al llarg dels darrers...
¿Debemos seguir enseñando los algoritmos? Si es así, ¿cómo?
Daniel Ferrer, mestre d´educació infantil. Créixer en colors
«Nosaltres fem servir l’art com a via d’expressió de sentiments, com a canal per treure allò que tenim dins i que ens ...
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...