El demà es fa ara
Quan tindrem una administració que no es dediqui a burocratitzar la tasca educativa i que confiï en el bon criteri dels professionals?...
Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Amistat en el segon cicle d´educació infantil
Es narren processos d’amistat d’infants del segon cicle d’educació infantil: com han nascut, com s’han transformat i co...
Francesco Tonucci: «Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos»
Francesco Tonucci «Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos» Cinta Vidal, Cristina Elorza Mirar con ojos de ni&#...
No saber o no saber res
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Cervell social i competències comunicatives durant l’adolescència
El desenvolupament de les competències comunicatives i del cervell social són molt rellevants al llarg de l’adolescència. E...
Lectures des de la diversitat
La autora d'aquest article d'opinió reflexiona sobre lectures d'autores que ens ajuden a créixer, a mirar amb r...