Obrir interrogants i nous espais de reflexió entorn dels projectes
¿Cómo aprenden los docentes? HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, F. i altres Octaedro, 2020 El llibre que us presentem ens pot donar llum per pod...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
Els contes, aventures per conèixer el món
Al present article es parteix de la importància del conte a l’educació infantil, no solament com a recurs per expressar les emocio...
La font més legítima de l’autoritat del mestre
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
La mirada matemàtica a l’escola bressol
Al llarg del curs 2017-2018 dues educadores vam fer una investigació emparada en una llicència d’estudis de l’Institut Munic...
Contenido del producto 288194
La meva casa al bosc BOURGUET, L.; GRAVIER, A. Barcelona. Libros del Zorro Rojo, 2019 Es tracta d’un àlbum acordió amb moltes possibil...
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...
Silencis a la classe de música. Activitats musicals per educar l’hàbit d’escoltar.
En aquest article, s'hi parla de la necessitat de conscienciar els infants sobre la importància d'aconseguir un ambient sonor adequat pe...