Cuidar la relació en temps de pandèmia
Cuidar la relació en temps de pandèmia En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família...
Bienvenidas y bienvenidos a la adolescencia
Bienvenidas y bienvenidos a la adolescencia Para la mayoría, el verano ha servido de transición. Dejaron en junio una parte singular de s...
Reviure històries o l’aventura d’iniciar l’escola
Evidència aplicada L’inici d’EI3 és un procés intens a l’escola. En aquest moment, la literatura esdevé una eina...
Reflexiones finales
En aquest capítol es posen de manifest els estralls causats pel confinament sanitari, traçant-se amb precisió el nou context soci...
La gent canvia?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Escoltant les veus dels infants a l’escola
Aquest article recull el procés de consulta realitzat a un grup de nens i nenes de cinquè de primària sobre els espais escolars d...
Materials a examen: ¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?
A continuació es valora el recurs educatiu obert (REO) "¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?", que forma part del projec...
Una comunitat lectora: CRA Entreviñas
A causa de les dimensions de les escoles rurals, la comunicació que s’hi estableix entre famílies i mestres és més d...