LIBROS
Paremos la invasión: Que el plástico no nos domine HURTADO, R.; IBÁÑEZ, J.; MOSQUERA, C. (il.) Picasent. Andana, 2019 De una maner...
Espacio, bienestar y aprendizaje en la escuela
Existeixen evidències sobre la relació positiva entre la cura de l’espai escolar i la millora del benestar i els resultats d&rsquo...
Carta a una mestra que s’estrena a l’escola
Què ens ha ensenyat la pandèmia? És possible una nova ecologia de l´aprenentatge i de l´equi...
El confinament va fer que passéssim d’utilitzar el suport de les tecnologies a relacionar-nos entre nosaltres solament a través de...
Salts d’aigua
Incorporar la visió d’educació STEAM a l’etapa d’infantil suposa complementar i enriquir moltes de les pràctiqu...
Com podem crear un entorn lingüístic motivador a l´aula d´anglès
Diversió i rutina poden anar agafats de la mà a les nostres classes. Als infants petits, els encanta la repetició, i així ...
El blog en el aula de historia: experiencias didácticas
La teoría que no tiene práctica no es teoría; la práctica que carece de teoría es rutina.Esta frase, que daba inicio a la segunda pa...
Prácticas comisariales desde la educación
El auge de la educación en museosEn los últimos años hemos asistido al aumento de la importancia que se está concediendo a la educaci...