Aprenentatge social i emocional
A Garbí Pere Vergés el nostre alumnat aprèn a pensar, a sentir i a estimar a través de la Vida Social, un espai de governa...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Contes per al poble
L’activitat anomenada contes per al poble és una variant del contacontes. Consisteix en el fet que les famílies expliquen els cont...
Família i entorn (2). Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
De l´escola a l´entorn
Des que, l’any 1996, va aparèixer per primer cop el llibre de Francesco Tonucci La ciutat dels infants, són moltes les iniciatives...
Recursos per a la práctica: Ciències socials a l’educació infantil
Confinando derechos. De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia
Confinando derechos De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia Jaume Funes Psicólogo y educador No tenemos escuelas...