¡Que viene el lobo!
CONTES
A pas de zebra COL·LECTIU PESTE ALTA Lleida. Nandibú / Pagès editors Gràcies al desori que hi ha a la sabana i l’audàci...
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (2a part)
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Barcelona, Aula de Ciudadanía como espacio y tiempo de educación no formal
Recursos per a la pràctica: Tirallongues de paraules, embarbussaments, cançons i contes curts
La utilització de tirallongues de paraules, embarbussaments, cançons i contes curts que conviden a repetir-los constantment exerceixen ...
Francesco Tonucci: «Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos»
Francesco Tonucci «Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos» Cinta Vidal, Cristina Elorza Mirar con ojos de ni&#...
Revisitando las relaciones entre educación musical y soft skills
Milena en qüestió