Un marc fèrtil per mirar el món. Recursos basals i recursos circumstancials per a les aventures d...
Els projectes a l’educació infantil sorgeixen de la vida de l’aula, de l’activitat, de les relacions, de les converses... Exper...
L’essència emocional
En aquest article d'opinió, Rosa Miralles reflexiona sobre la necessitat de prioritzar el benestar emocional per donar peu als aprene...
Ser docente en una sociedad compleja
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
Al setembre continuen sent adolescents… amb més vida adolescent
Entre la nova organització i les mesures de profilaxi, els equips sensibles concretaran com es pot educar ensenyant, reflexionant, imagin...
Pedagogies emergents, innovació?
En aquest article d'opinió, M. Concepción Torres reflexiona sobre les pedagogies emergents.
Modelatge 0-6. Un projecte de cohesió d'etapa
Modelatge 0-6. Un projecte de cohesió d’etapa Comissió Tècnica Modelatge 0-6* En el present article expliquem un projecte d’...
Había una vez una escuela que leía