Que ve el llop!
La literatura infantil ha tractat molt sovint la figura del llop com un personatge ferotge i malvat. Al nostre centre, hem plantejat un p...
¿Fronteras?
Alegria i confiança per educar: Una mirada sistèmica
Els coneixements que ens arriben sobre el sistema emocional humà ens ajuden a entendre la complexitat del nostre funcionament personal i...
Obesitat infantil. Què pot fer l´escola?
Obesitat infantil. Què pot fer l’escola? El Joan farà 3 anys al mes de desembre, és dels més petits de l’aula i el que...
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
El derecho a la atención temprana y la inclusión educativa
La entrada en vigor el pasado enero de la LOMLOE, también llamada ley Celaá, entierra, por fin, la nefasta ley Wert y abre horizontes m&#...
Mestres sense aula
En aquests temps de pandèmia han estat molts –i n’hi ha hagut de totes formes i colors– els sentiments, els patiments, les im...
Joan Manuel del Pozo: «La persona educadora viu “en el cantó positiu de la vida”»
Al seu despatx de l’edifici antic on s’ubica la Sindicatura de la Universitat de Girona, Joan Manuel del Pozo ens rep amb temps i amb gan...