Com i quan es pot treure el bolquer? Tertúlies als espais familiars
Els espais familiars són un servei educatiu i de socialització on els nens i les nenes poden jugar i aprendre en companyia de la seva f...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. El paper del significat per compr...
L'evidència en la pràctica El paper del significat per comprendre i situar-nos al món El sentit i la funcionalitat dels aprenentatges e...
Utilització de Quizizz Lessons per repassar continguts a l´aula
Utilització de Quizizz Lessons per repassar continguts a l’aula Esteu cansats de servir-vos sempre dels mateixos recursos per repassar co...
Va de… Infancia y aire libre
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...
Quan l’escola visita la universitat
Des del curs 2013-2014 l’alumnat de la Facultat d’Educació de Donostia- Sant Sebastià s’encarrega d’organitzar u...
La isla de Nim
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Jordi Baldrich, maestro DJ. «Aprender en la discoteca»