El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
Les famílies són part de la solució
En aquest article d'opinió, Miquel Àngel Alabart (psicopedagog i orientador familiar) ens parla de la relació entre&nbs...
L´organització de l´hort escolar
L’hort escolar permet fer un treball multidisciplinari amb el qual es poden treballar els continguts d’una manera competencial i adaptada...
Miquel Àngel Essomba, experto en temas de interculturalidad. «Romper barreras, construir puentes»
Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Coral Gómez, mestra d’infantil de primer cicle. Uns anys per a tota la vida
És bonic parlar amb la Coral. És esperançador, també. Té una mirada plenament confiada en la primera infantesa i en...
Las formas comunicativas en las redes sociales
De corregir los exámenes a Co-Regir los aprendizajes
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...