Aprender a cuidarnos
Aprender a cuidarnos Edurne Aizpurua Mendizabal, Rakel Benitez Benitez, Isaak Aranberri Agirre En Zumaiena, concebimos la escuela como un...
Educació social i menors desemparats
En els darrers temps els mitjans de comunicació s’han fet ressò de la situació dels menors estrangers no acompanyats. En mo...
Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
La font més legítima de l’autoritat del mestre
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...
Pedagogia de la malaltia i el deteriorament: com es viu des de l’escola?
Davant d’un diagnòstic de càncer parental en el cas d’algun dels alumnes, l’escola experimenta, igual que la resta de ...
La nostra infància no dorm prou
El son és absolutament essencial i crític per al creixement físic i el desenvolupament cognitiu i emocional. Això no obsta...
Frato