Pistes per a l’avaluació: Imprescindibles per a una vida quotidiana respectuosa
Eines de connexió família-escola a través de la pedagogia de la cura
La pandèmia ha generat de manera abrupta la necessitat de mantenir la connexió amb els estudiants i les seves famílies. La innova...
L´enorme senzillesa de les utopies educatives a l´etapa 0-6
«Fa molt i molt de temps…»
Sessió de filosofia en un grup de segon de primària format per deu nens i onze nenes de 7 i 8 anys al CEIP Ruperto Chapí, de Vill...
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...
Taller de cuina i molt més
Quan realitzem tallers de cuina a l’escola, pensem en pizzes, pastissos, macedònia, etc. Aquesta experiència pretén, a m&ea...
Aprenent fent
Quan la mirada de la persona adulta és atenta i reflexiva, quan l’espai i els materials han estat pensats per provocar l’acci&oacut...