Unes altres rutines enriquidores per al 0-3
Veure cinema, fer cinema, pensar en el cinema… (primera part)
És ben sabut que la imatge audiovisual enganxa les nenes i els nens com una tela d’aranya i que els abstreu de la realitat. Això &...
Educar sense estereotips de gènere a l’etapa 0-2
Al llarg d’un curs escolar, l’equip educador d’una escola de Vitòria de l’etapa 0-2 es va formar en coeducació, ...
La gestión del personal del centro en un contexto de autonomía
Llegir ara també serveix per aprendre ciències!
En aquest article presentem una metodologia innovadora basada en el foment de la lectura i aplicada amb èxit en l’ensenyament i l’a...
Omple’m de petons.
Estilos comunicativos del profesorado desde la programación neurolingüística
Que nos aporta la programación neurolingüísticaLa programación neurolingüística (PNL) intenta estudiar la forma de facilitar la com...
«Jo de gran vull ser presidenta». Quan la ciència empeny els somnis de la infància...
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es Formular i mantenir expectati...