PARA REDONDEAR
Conversar, dialogar para entender el mundo La conversación en pequeños grupos en el aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Graó...
Entornos virtuales de aprendizaje (III)
Atenció multidisciplinària a joves vulnerables i en risc d´abandonament educatiu
En el present article s’hi descriu una proposta d’intervenció adreçada a joves vulnerables. Amb aquesta proposta es pret&eac...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Investiguem la cultura de la nostra gent gran
Aquest treball és fruit d’un projecte de cooperació en el qual intervé l’alumnat del segon cicle d’ed...
Frato
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
Parlar per parlar. Donem sentit i significat a la rotllana
En aquest article d'opinió, Maria Teresa Sogas reflexiona sobre la importància d'afavorir la parla de proximitat en el petit g...