Patrones numéricos y modelos geométricos en matemáticas
Amb les famílies: Control d'esfínters
AMB LES FAMÍLIES Control d’esfínters Quin pot ser el paper de la família en el procés de control d’esfínters? Veg...
La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Jon López: «Els continguts han d’estar al servei del desenvolupament de les competències»
Acabem l’any posant la cirereta a aquest pastís de retrats amb Jon López. I és que els deu anys que ha dedicat a la doc&egr...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Notícies d’interès
Per què no s’aprofita el menjar que sobra?