Dialogar i conviure per créixer
Sovint, perdem el sentit del que fem a l’aula. En aquest article, hi volem defensar la necessitat de fonamentar la vida quotidiana a clas...
El trabajo de la autonomía de a 3 a 6 años
Programas socioculturales
Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu
Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu María Paczkowski Reloba Institut Martí Pous. Barcelona Facultat d’E...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
L’avaluació dels aprenentatges competencials
En aquest curs 2018-2019 ha entrat en vigor a Catalunya l’ordre d’avaluació que té la finalitat de comprovar el grau de cons...
Activitats emocionants que transformen aules
En aquest article comparteixo amb vosaltres l’activitat «Dins meu viuràs per sempre», realitzada durant el curs 2019-2020 amb...
Pistes per a l’avaluació: Detecció: quan cal preguntar-se per què un infant fa el que fa?