Un dia és un dia? Que el clima no pagui la festa!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
De l´escola infantil Turtziozko Eskola, del CEIP Teresa Íñigo de Toro i del CEIP Pedro Garfias
A grans problemes, grans solucions
Presentem una experiència desenvolupada a segon curs d’educació primària. Les alumnes i els alumnes s’enfronten a una...
Incloure la igualtat en el pla de convivència
Prohibits els xumets
Els meus veïns es plantejaven començar a portar el seu fill de 18 mesos a una escola infantil perquè, segons deien, «aprengui...
Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...
Desfer els nusos de gènere
En aquest article d'opinió, Isabel Carrillo afirma que la formació té la responsabilitat de promoure, de manera permanent, &egrav...
Recursos per a la pràctica: El menú de l’escola i les creences religioses