Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
El color blau
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Matemáticas, juego y experimentación
Conversar amb els infants.
L'escola és un micromón complex on convergeix gent d'orígens i propòsits diversos, amb vides dispars i concepcions del món i de l'ed...
¿Tenemos imágenes literarias de cine?
Reseña: La evaluación en el aprendizaje cooperativo
Reseñas La evaluación en el aprendizaje cooperativo JOHNSON, D.W.; JOHNSON R.T. Madrid. SM, 2016 Traemos a esta sección el libro de dos...