Construïm coneixement. Incidim sobre la realitat
El treball per projectes ens introdueix en el món de la complexitat. A l’article, l’autora relata, des de la pròpia pr&agrav...
Escuela infantil y universidad
Los malabares, una forma de aprendizaje saludable
A través de las opiniones y críticas de los distintos expertos se hace manifiesta una creciente preocupación social, tanto por la apar...
Coser y cantar
Cada niño se presenta ante los demás con sus gustos, sus dificultades, sus experiencias, su modo de hablar, de sentir, de moverse y de ...
Prácticas transferibles en secundaria
Prácticas transferibles en secundaria Nos gusta que la revista del mes de julio esté impregnada de un aire de relajación, de satisfacci...
Qüestionar el discurs de l´odi des de l´educació
Qüestionar el discurs de l’odi des de l’educació Alba Quirós Guindal, Noemi Laforgue Bullido, Alberto Izquierdo Montero* El...
Ningú sap res?
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Toni García Arias: «Per mi ser professor implica ser el guia dels somnis del meu alumnat»
El Toni va triar el magisteri perquè sempre li havia agradat tractar amb els infants i parlar-hi, i a més perquè va pensar que d&...