Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Establecer complicidades con un centro de arte
El Departament Educatiu de la Fundació Joan Miró ofereix un conjunt d’activitats amb la complicitat dels mestres, i aquests prepar...
Canals nous de comunicació o més informacions? Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Caminamos al lado del niño para encontrar las respuestas que necesita
Le miramos...- cuando busca- cuando se detiene- cuando nos regala una sonrisa- cuando observa- cuando comparte complicidades- cuando se a...
Un conte escriureu, tan bé com sabreu!
Més enllà d’integrar la tecnologia en l’activitat diària del nostre alumnat, el concepte d’aula intel·li...
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Les cooperatives escolars: aprenentatge producció i aprenentatge servei. Una estratègia per al...
L’aprenentatge cooperatiu troba una via d’aprofundiment a través de l’aprenentatge producció i l’aprenentatge se...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...