Fruites i verdures
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El tempo de la infància
De vegades m’aturo en algunes de les situacions més quotidianes per observar com són, què fem, com ens hi expressem…...
Una plaça a l’escola, espais per a tothom i projecte de centre
Cada lloc comunica sobre el que pot succeir al seu interior, parla de qui l’habita i encomana una manera de viure’l. Tot espai, gran o pe...
Componem música amb la tauleta tàctil
Les tauletes tàctils, utilitzades en el moment adequat i de manera adient, poden obrir escenaris nous dintre de l’aula de música, ...
La Tira
Projectes d’art
De manera semblant a unes altres menes de projectes, les activitats d’art són plantejades a partir d’un eix i no tant d’una t...
Adopción y TDAH: ¿un binomio real?
Una aproximación al concepto de portafolio del alumnado
La necesidad de cambios en el quehacer del docentesaber resolver problemas, saber trabajar en colaboraciónagenteDesde esta perspectiva, ...