Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
Per una competència plena en llengua catalana
«Hem de fer alguna cosa amb el pati». Un projecte ApS
Presentem una experiència que parteix de la iniciativa de l’alumnat que planteja millorar el pati de l’escola. El que va comen&cced...
Amb les famílies: El que l´escola ha de fer per no excloure les famílies amb menys recursos ec...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Música: Un concierto para disfrutar con todos los sentidos