Rigui: La ley del estudiante, mi ley, nuestra ley.
Les xarxes socials com a recurs educatiu: Aplicació didàctica en la formació del professorat d...
L'ús de les xarxes socials amb finalitats educatives afavoreix l'aprenentatge collaboratiu i l'intercanvi d'informació. Aquest article ...
Retos para la enseñanza de la historia del arte
Retos para la enseñanza de la historia del arte Jesús Ángel Sánchez-Rivera Universidad Complutense de Madrid Pilar Rivero Gracia C...
Cambiar… ¡o no!
Cambiar… ¡o no! Proponer, comunicar, hacer, colaborar y evaluar en la composición colectiva de un espectáculo Sandrine Gampert In...
Ressenya: DidàcTICs. Projectes de llengua i literatura per a l´aula de secundària
Ressenyes DidàcTICs: Projectes de llengua i literatura per a l’aula de secundària MARTÍ, A.; GARCÍA, P. Alzira. Bromera, 202...
El jardín botánico, recurso educativo para el estudio de la biodiversidad
Pensar col·lectivament una escola millor
La formació permanent del professorat és clau per donar resposta a la inclusió educativa, especialment aquella formació qu...
El coneixement androcèntric i la construcció d´un nou saber
L’article analitza l’existència del coneixement androcèntric i les repercussions que té en el procés educatiu....