Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Sobre el període d’adaptació
Us oferim alguns dels comentaris que heu compartit al fòrum de la web després d’haver llegit l’article de la Rocío Ma...
Una escuela que quiere ser respetuosa y acogedora
Los niños son seres provistos de enormes potencialidades, cada uno con unas necesidades y un ritmo de desarrollo que queremos respetarDe...
S’ha convertit l’adaptació en una rutina inamovible i uniformadora?
En aquest article d'opinió, Rocío Marchena reflexiona sobre el període d'adaptació.
Un lenguaje más: la escritura coreográfica
El proyectoLos encuentros se establecen entre un grupo de alumnos, uno o diversos maestros, y un artista En el intervalo, el maestro desa...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
Notícies d’interès
Caminamos al lado del niño para encontrar las respuestas que necesita
Le miramos...- cuando busca- cuando se detiene- cuando nos regala una sonrisa- cuando observa- cuando comparte complicidades- cuando se a...