Ana Álvarez-Errecalde: “Si has passat pel dolor, ets més capaç de crear alguna cosa que commou...
Les caixes de fruita: la joguina estrella… any rere any
Qui m’hauria dit mai que, tan sols amb unes caixes de fruita, els infants d’1 a 3 anys poguessin inventar més d’una dotzena d...
El massatge infantil aplicat a l’escola (II).
L'ensenyant participa en una etapa fonamental de la vida de les criatures més petites, en la qual l'acollida emocional i l'establiment d...
D’avis i balenes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Segur que no tens llet?
Eva Aguado, mestra i col·laboradora de la FMRP de Madrid. “Així és la vida!”
Fa vint anys que té l’ofici de mestra i, actualment, ensenya en una escola rural on acudeixen infants de 3 anys fins a infants de 8......
Experiències i construcció del cervell durant la infantesa.
Els avenços en el coneixement del desenvolupament cerebral poden contribuir, de manera encara modesta però significativa, a establir pa...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...