Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
De l’espai i el temps
Volem dedicar aquest darrer «Flaix» a tot el professorat que ha contribuït a fer-lo possible amb el seu esforç desinteressat, ...
L’espai: mestre dels infants
La televisión y los niños
Todas las instituciones europeas, desde las propiamente comunitarias hasta las estatales, conceden una importancia de primer orden a la a...
Les arrels del malestar en les criatures
L’Anna té 3 anys i mig. És filla única d’una parella gran. Espavilada, alegre, un argent viu. La joia de la parella. ...
Alicia Endeiza, mestra jubilada. A vela plena
És important que algú amb una llarga trajectòria ens recordi que treballar de mestre, com ser un bon pirata, paga la pena, malgra...
La prioridad del vínculo afectivo
El afecto llega al niño a través del cuerpo, de los sentidos...El juego de falda... recurso que ayuda a vincularse afectivamente...La m...
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...