L’autoconsciència del ser per ser autoconscients
L’anàlisi de la interioritat passa per ser autoconscients de la pròpia ment i dels processos cerebrals que la generen. Dades neuro...
Aprendre amb dispositius mòbils: els tablets
Ensenyar i aprendre també a l’estiu
Relaciones entre los contextos afectivos del niño
El creixement dels nens i les nenes està relacionat amb les característiques i relacions que s’estableixen entre els diferents con...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
El calaix de sorra (sandplay). Jugar i comunicar amb poques paraules
El calaix de sorra permet expressar-se, simbolitzar i elaborar des del joc contingut psíquic i emocional, encara que verbalitzar les acci...
Marta Perich: L’apoderament és la clau que et fa avançar
L’octubre passat un grup d’estudiants de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona va decidir que havia arribat e...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...