L’escola dels més petits: malmesa i qüestionada
Herramientas para la observación y la interpretación de los procesos psicosociales
És complicat arribar a valorar el procés emocional dels alumnes durant les vivències i experiències emocionals de l’...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
Pistes per a l’avaluació: Detecció: quan cal preguntar-se per què un infant fa el que fa?
Intervenir-hi sense interferir-hi: el canvi del paper de la persona adulta
Trobar la millor manera d’intervenir en el món de l’infant sense interferir-hi és difícil, per això el treball...
Acollida
InCORPOrar-se al ser: la interioritat del cos
Els camins que proporciona la motricitat en l’educació de la interioritat són rics. Presentem una sessió que traça u...
That is the question!, com diria Shakespeare.El perquè d´un Pla de Lectura a l´escola
L'escola ha d'establir un pla d'actuacions per consolidar, millorar i reforçar la lectura, eina bàsica de l'aprenentatge. Aquestes acci...