Contrastar la pràctica
Un equip jove i amb empenta lidera la reflexió i el canvi permanent a la llar d’infants Rexics, de Canet de Fals (Fonollosa, Bages), esco...
Afavorir la comunicació i el llenguatge i detectar dificultats
L’escola bressol detecta precoçment dificultats de llenguatge i intenta abordar-les facilitant recursos comunicatius i posant l’inf...
La criança segura dins la societat de la impaciència
En aquest article d'opinió, Antonia García Fuentes apunta la necessitat que els adults siguem capaços de deixar fora de casa la u...
Una pregunta: “No vol anar a l’escola”
«Mama, avui també hem de córrer?»
A l’Ona, li costa seguir el ritme que demana la vida adulta. Cada matí, pregunta a la mare si avui és un altre dels dies que s&rsq...
Recomanacions de Bibliomèdia: Riu de xocolate / Riu amunt, riu avall
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Riu de xocolate / Riu amunt, riu avall CAMPOMAR, E.; CARRANZA, A. PONS, C.; BERNAT, E. (il·l.) Tarragona. Ta...
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada Jordi Serarols Boada, Xavier López Ortín El altar de muertos, en el marco del Proy...
Problemes comuns de l’expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals
Dels 0 als 6 anys els infants que interactuen amb un entorn prou estimulant assoleixen fites lingüístiques tan complexes com la fonologia...