El porfesor coherente: principios de actuación
El professor no es pot refiar completament de la intuïció pel que fa a la planificació pedagògica de l’aula. El m&egra...
Innovar a primària (6-12): Montessori?
Innovar a primària (6-12): Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La paraula Montessori és molt coneguda i a cadascú li evoca d...
CON LAS FAMILIAS
Control de esfínteres ¿Cuál puede ser el papel de la familia en el proceso de control de esfínteres? Veamos algunas preguntas frec...
Infància en situació de pandèmia i diferents escenaris familiars
Després d’uns quants mesos de neguit i d’incertesa estem en un escenari que requereix visibilitzar la infància i les seves v...
Humor
Petit mercat
Educació emocional a l’ensenyament secundari
Resiliencia: la superación de adversidades
Davant de qualsevol adversitat o problema que es pugui presentar, el docent ha de saber superar-lo i anteposar-s’hi a través d’una ...