Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
¿Nos incomoda el llanto infantil?
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
Obesitat i sobrepès a les aules
Sabies que l’Estat espanyol és un dels territoris del món en què la infància pateix més excés de pes?...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
Exposicions digitals, més que una eina comunicativa
«The Minecraft is the worst in the world and Call of Duty is the best.» Aquesta frase apareix en la presentació del Projecte Unit 2...
Aprendre cooperant, aprendre jugant
En una entrevista a la ràdio, l’Eros, un alumne de 8 anys, va explicar fa poc temps com aprenia al nostre col·legi: «Quan tr...
Experiència
Quan d’algú s’afirma que té experiència es vol dir que és un gat vell, que d’allò ja en sap molt,...