Prácticas e identidades de los maestros rurales franceses
Les investigacions recents sobre les pràctiques de les mestres i els mestres que exerceixen en escoles rurals i de muntanya posen de mani...
Escribimos poemas en el segundo ciclo de primaria
L’article presenta un pla de treball que comprèn tres moments clau: el recull de poesies de caràcter popular per conè...
Favorecer la toma de decisiones desde el Consejo de Pequeños
L’estructura organitzativa del centre afavoreix moments durant els quals els infants poden prendre decisions sobre temes que els afecten....
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
Educar km 0
L’escola Els Terraprims, de Camallera (Alt Empordà) promou un estil de vida sostenible que permeti cobrir les necessitats del present sen...
Lectures per habitar les ciutats
Lectures per habitar les ciutats Sobre com viure en harmonia amb l’entorn més proper Jaume Centelles Pastor Llegir llibres que mostrin al...
Què ens diu la recerca científica: Significativitat i funcionalitat
Significativitat i funcionalitat Consigna de l’evidència Afavorir la vinculació dels coneixements previs amb els nous coneixements que...