Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local
Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentamos dos ini...
Tània Viña, estudiant de magisteri. Somiar, creure, veure
Recordeu què somiàvem quan érem a la facultat? Recordeu amb quina força desitjàvem canviar el món des de l&r...
Portaré els meus fills a l´escola d´Almoines
En el present article, hi explicitem a grans trets el treball diari de l’escola pública El Castell, d’Almoines, que s’inici&a...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Això és meu! I tu? Què comparteixes?
En sortir de l’escola, el Miquel, de 3 anys acabats de fer, va al parc a jugar una estona. La mare li ha portat de casa una bossa amb una...
Familia y escuela: modelo dialógico de prevención y resolución de conflictos
Familia y escuela: modelo dialógico de prevención y resolución de conflictos El modelo dialógico de prevención y resoluci...
Armonía. Respuestas saludables
Armonía. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan. Queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, tanto desde el punt...
Notícies d’interès